Thursday 24 February 2011

Yogurt Koydum Dolaba! :)


Evde yogurt mayalamaya heves ettim dün aksam :) Sonuc istedigim gibi oldu mu? I ih... ama cok kötü de olmadi bence...

Ev yapimi yogurtlarin kivamlarinin daha sulu oldugu bircok kisi tarafindan söyleniyor , benimki de öyle oldu bir de sakizli muhallebi sanki sünüyor ! Yukaridaki resimde akiskan gibi duruyor ama sünerkenki hali o! :))))))))))))


Ama tadi güzel, az once biraz balla tadina tat katilarak tarafimdan yenmis olan 1 kase yogurdu görmektesiniz yukarida... :)
Su anda suzgec icerisine koydugum kahve filtresinde süzülmekte yogurdum, bakalim süzülünce nasil olacak...Ama pes etmedim bir sonraki denemelerim probiyotik yogurttan ve süzme yogurttan olacak... Yogurt güzel sey... :)
Posted by Picasa

5 comments:

  1. Ben de severim, hele Foça yoğurdu olunca :) Ellerine sağlık şekerim :) Eminim Foça'yı geçeceksindir;)

    ReplyDelete
  2. Tesekkürler,süzülmüs hali cok iyi oldu...ilk deneme olmasina ragmen sonuc basarili ;)

    ReplyDelete
  3. Ziyaretin ve yorumun icin tesekürler...Berlinden sevgiler

    ReplyDelete
  4. hmmm tebrikler,benim denemek bile aklıma gelmedi evde yoğurt mayalamak:)

    ReplyDelete
  5. bende yaptim ayni bunun gibi olmustu tabi daha iyisini yapmak istiyorum ilerdeki zamanlari ellerine saglik
    http://petrolmavilim.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar