Friday 25 November 2011

Şipşak Bluz! :)

Kumas pazarindan aldigim bu jarse parca kumasi söyle bir masaya yatirmamla üzerime gecirmem 1 saat sürdü!!!
Dikdörtgen bir parcaydi kumasim. Yarisi siyah yarisi desenliydi.
Simdi olayin gidisati söyle oldu:
Jarse kumas alinir, desenli kismi öne gelecek sekilde ikiye katlanir, kat yeri üstte olacak sekilde masaya yatirilir. ( Yere de olur canim! ) :))
Kalibini sevdiginiz bir t-shirt üsüne yerlestirilir, tebesirle ( tamam sabun da olur! ) kenarindan gecilir.


Ustten yaka oyulur, cizgilerin 1 cm kadar disindan kesilir, tersinden dikilir, kollar yaka kivrilip dikilir. Cok heyecanlanilir, ütü bile yapmadan hemen resim cektirilir!















                                                                

                                  Keyifli haftasonlari! :)

20 comments:

  1. Çok da şık olunur,yazar tebrik edilir...
    eline sağlık,çok güzel olmuş,güle güle giy...

    ReplyDelete
  2. Çok beğendim çok:) En beğendiğim modellerden biridir. Bir de esnek kumaşla olursa, tam benlik... Ellerine sağlık, pek de yakışmış.

    ReplyDelete
  3. hiç şip şak gibi durmuyor valla, çok güzel olmuş, çok ta yakışmış. iyi günlerde kullan:))
    sevgiler

    ReplyDelete
  4. kpsszede; tesekkürler, hosgeldin :)
    MARIFETLI PERI; tesekkürler, kumas esnek, tam senlik, yap sen de, cok basit. ( siir gibi oldu ayol ) :))
    ANTIGONE; tesekkür ederim :)
    asortik; tesekkürler, bu tur kumaslarla calisinca pens, fermuar gibi ugrastirici seyler yok, hem sipsak hem güzel e daha ne olsun ;)

    ReplyDelete
  5. Harika, çok severim bu tarz bluzleri ama yapımının bu kadar kolay olduğunu hiç düşünmemiştim doğrusu, iyi günlerde giyin :)

    ReplyDelete
  6. Sevgili Derya, bittiginde ben de sasirdim zaten :)bazen gözümüzde büyüttügümüz seylerin aslinda cok basit oldugunu kesfediyoruz :)

    ReplyDelete
  7. valla süpersin!ben olsam bitiremezdim birtürlü, kumaş yamuktu, eğri diktim sök, patron mu arasam derken yarım işlerimin arasına dahil olurdu.

    ReplyDelete
  8. Ilahi Noblesse, güldürdün beni! :)
    Bazen isler tikir tikir akar gider ya, bu da o hesap...bütün islerimiz rast gitsin, keyifli olsun, sevgiler...

    ReplyDelete
  9. Yazın bana da dikeliiim :) Sen kesersin ben dikerim :) Çünkü onu oraya yatırıp kalıpsız kesecek cesaret kesinlikle yok bende :))

    ReplyDelete
  10. Evet evet sana da dikelim, sihirli kumaslardan alayim ben biraz daha :)

    ReplyDelete
  11. inanamadım çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    ReplyDelete
  12. Tesekkürler 03bellinda, hosgeldin bloguma :)

    ReplyDelete
  13. Bloğunuza tesadüfen ulaştım ve iyiki de keşfetmişim.Çok eğlenceli ve tam bana göre.Hemen takipçiniz oldum:)Ben de bloğuma beklerim.Yeni bir blog ama beğeneceğinizi düşünüyorum:)Hoşça kalın...

    ReplyDelete
  14. Hosgeldin sevgili meslektasim Hobi Nehrinde Seyahat. Tesekkürler güzel yorumun icin :)

    ReplyDelete
  15. ah şekerim öyle güzel anlatmışsın ki , yalnız hafta sonu bende senin gibi (buna benzer bir bluzüm vardı) hemen dikeyim dedim ne kadar zor olabilirki ? :D :D :D bluz diye başladım benimki pijama olduuu :((((
    hemen yayınlayayımda bir bak ne olur gülmekten koparsın.....

    ReplyDelete
  16. harika olmuş ellerinize sağlık güle güle kullanın

    ReplyDelete
  17. hayatım sen giannyl gibi video çeksene yaparken valla fan ın olurum sende meşhur olursun youtube a yükle yaparken bizlerde daha iyi anlarız canım... çok harikasın

    ReplyDelete
  18. :))) Gül Duymaz cok tesekkürler seker yorumun icin, belli mi olur bakarsin bir video gelir bir gün :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar