Saturday 30 May 2015

Kot kumaşından plaj çantası / Denim beach bag

 Yağmurlu bir günde yazlık bir post ile geldim. Geçenlerde bir baktım ki benim plaj çantam yok. Eyvah eyvah yaz kapıda, olur mu hiç plaj çantasız! Hemen kumaşlar karıştırıldı. Dış ve astarlık kumaş bulundu, sapları bile buldum. Böyle malzemeleri alıp kenara atmak iyi oluyor. 
 Baktım pek sade olacak aplike yapmak için içime sinen kumaş da yok o zaman boyarim ben de dedim ve yukarıdaki resimdeki gibi boyadim.
 Aslında yapım aşamalarını fotoğraflayarak anlatmaktı niyetim ama dikiş makinasının başına geçince öyle bir kendimden geçmişim ki çanta bitince aklıma geldi fotoğraflamadığım. Neyse bir sonrakini fotoğraflarım artık. 
 İşte böyle bir çantam oldu, yaz gelebilir artık! :)
Mutlu hafta sonları! 
 Yesterday I decided to sew a beach bag. I used the materials that I already had. I used denim fabric. I wanted to applique a boat but I didn't have the right fabric for that, so I decided to paint a boat print. I like the result.
 Once upon a time I bought this lining fabric and I didn't know what to do with it. It's always handy to have some materials at home.
So, I am ready for the summer holiday!
Have a happy weekend!

10 comments:

  1. Great project, perfect for the beach! Have a nice sunday!

    ReplyDelete
  2. çok güzel olmuş. sanırım ben de yapacağım bir tane. aynı renkte kot kumaşım var.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harika! O zaman şimdiden güle güle kullanın diyeyim. :)

      Delete
  3. Pek güzel olmuş ellerinize sağlık, güle güle kullanın:)

    ReplyDelete
  4. Sade ve sevimli bir çanta olmuş.
    Tebrikler !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler Tülin Hanım, hoş geldiniz bloğuma :)

      Delete
  5. Çok güzel bir çanta olmuş. Astarlamak için kullandığınız kumaş da çok güzelmiş. Güle güle kullanın :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar